Saal Digitaal

Expositie Mannen van de Knol anno 2016

Vanaf 1 december 2017 tot 28 februari 2018 hangen mijn foto;s op de eerste etage van verzorgings- en revalidatiehuis Ter Schorre in Terneuzen. De mannen van de knol was een idee van mij om een tijdsbeeld te maken van de bewoners van ons buurtschap De Knol. Gewoon puur zoals ze zijn en zo als ik ze meestal tegenkom op straat. 

Wat een verrassing toe ze ook werkelijk kwamen om te poseren , niet iedereen wilde meedoen maar zeker 70 % van de mannelijke bewoners heeft meegewerkt.

Het plan is om volgend jaar de dames voor de camera te krijgen en dan hoop ik weer te mogen exposeren maar dan met de dames van de Knol.

De gekozen foto's zijn afdrukt in samenwerking van Saal -Digitaal, super klantenservice en veel kennis van zaken . Heel blij ben ik met het eind resultaat ,de mooie matte afwerking, het stevige materiaal dat met en zonder lijst kan, ik weet zeker dat ze nog jaren aan de muur pronken bij mijn buren . Aanrader is het,  voor een expositie  hebben ze speciale voorwaarden zodat je het beste uit jezelf kunt laten zien op hun mooiste materiaal ! 


Niets van deze website mag zonder toestemming worden overgenomen, tenzij anders aangegeven. Het is niet toegestaan om de (ontvangen) digitale bestanden te gebruiken voor commerciële doeleinden of de bestanden zelf te bewerken of bij te snijden.


Leer meer over ons.

 

Marleen van de Velde  |   Knol 37  |  4542PV Hoek   |  Telefoon: 0115 617 452  | +31(0)637 290 674  | KvKnr. 74649396

 

email : asmisjo@gmail.com