Kerstfoto's

Bijna is het weer zover en willen we een zo origineel mogelijk kerstkaartje sturen naar onze familie en vrienden. Dat betekend voor mij dat ik me moet verdiepen in wat ik wil aanbieden. Wat vindt ik zo mooi dat anderen dat ook willen ? Het is nogal wat . 

Moeilijk is ook om je in te leven in wat een ander mooi vindt, een haast onmogelijke opgave. Nu heb ik inmiddels geleerd dat als ik zo dicht mogelijk bij mezelf blijf ik er veel meer plezier aan beleef en ook leukere foto's maak.

Dus is mijn keuze op natuurlijke materialen gevallen, niet echt kerstsfeer maar wel met een warme sfeer en plaats voor een boodschap of wens.

Zaterdag 26 november zet ik de studio weer op bij Dierenwinkel Eiland van Meier in Axel .

Misschien zie ik u daar en maken we samen de mooiste foto voor de mooiste kerst en nieuwjaars-kaart 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Niets van deze website mag zonder toestemming worden overgenomen, tenzij anders aangegeven. Het is niet toegestaan om de (ontvangen) digitale bestanden te gebruiken voor commerciële doeleinden of de bestanden zelf te bewerken of bij te snijden.


Leer meer over ons.

 

Marleen van de Velde  |   Knol 37  |  4542PV Hoek   |  Telefoon: 0115 617 452  | +31(0)637 290 674  | KvKnr. 74649396

 

email : asmisjo@gmail.com